henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu

henkaustralie2012

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

13 November 2012 | Australië, Sydney

12.11.2012 Vandaaggewoon om 7.00 op gestaan het word een tonig maar het is alweer mooi weer Sjoerd had een bus rit bij het A.T.V.met de bewoners ik ben niet mee geweest maar bij mijn zus gebleven ik heb gewoon een vrije dag genomen heb je ook wel eens nodig in je vacantie(ha.ha.)maar echt stil heb ik niet gezeten want ik heb voor mijn zus de was opgehangen en na 3kwartier weer af gehaald dat kan hier gewoon. na de lunch kwam Ludy de jongste dochter van Jo-ann die was jarig en had zich zelf op een mini croese getrakteerd voor 3nachten ze was 50 jaar geworden dus Sara.s`avonds zijn we met 20personen wezen eteni ieder voor zich dat is hier de gewoonte kan je ook je favoriete eten bestellen je moet het toch zelf betalenwas erg gezellig om22.30 waren we weer thuis en na wat t.v. te hebben gekeken zijn we naar bed gegaan maar ik moest op een kermis bed want Ludy moest in mijn bed dus lekker op een matras op de grond maar dat geeft niet want door de vele buiten lucht val je vanzelf in slaap welterusten en tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 12 Okt. 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 3865

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: