henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu

henkaustralie2012

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

02 December 2012 | Australië, Sydney

2.12.2012Na even een stilte ben ik weer in de lucht vandaag heb ik iets gedaan wat ik nog nooit gedaan heb namelijk warte piet gespeeld wat achteraf nog geslaagd was ookvolgens de aanwezigen heb het samen met Rene` gedaan was heel gezellig en het mooiste komt nog we zijn voor morgen ook gevraagd wel nu het een sucses was doen we het gewoon weer gisteren hebben we hier o het park al een kerst diner gehad ook was ook heel gezellig en sfeervol het begon om 17.15 en we waren om22.30 weer thuis dus best wel een poosje weg mar als het gezellig is vliegt de tijd er zijnook eg veel foto`s gemaakt ik probeerze er op te zetten

  • 02 December 2012 - 08:15

    Jo-Ann:

    He,,, ik was vandaag op een St Nicolaas feestje in de Rembrandt Club, en ik zweer dat daar 2 zwarte Pieten uit Nederland waren leuk zeg, geweldig.Wat een belangstelling was er.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 12 Okt. 2012
Verslag gelezen: 917
Totaal aantal bezoekers 3863

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: