henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu

henkaustralie2012

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

29 Oktober 2012 | Australië, Sydney

28.10.2012.
Zondag met mijn zuster en zwager naar de kerk geweest.daarna boodschappen gedaan thuis de lunch gebruikt waarna mijn zus door moeiheid weer naar bed ging ik ben met mijn zwager naar de Rembrand club geweest dat is een soort soos daar werd een jaar vergadering gehouden er werd een nieuw schilderij van de nacht wacht van de schilder Rembrand van rijn onthuld een groot doek van zo`n 4.50x300 een reproductie van de echte was erg leuk om mee te maken ik ontmoete er een vrouw af komstig uit Schiedam blijk ook nog ver weg Fam. te zijn de wereld is op deze manier maar klein.dit is het einde van de Zondag.

  • 29 Oktober 2012 - 10:21

    Marc :

    Hoi pa,

    Grappig eigenlijk, ga je helemaal naar Australië om naar een kopie van de nachtwacht te kijken, terwijl in Amsterdam de echte hangt.

    Groeten ui Schiedam

  • 29 Oktober 2012 - 11:46

    Luud:

    Lieverd ik ken/weet je gevoelens van je berichtgeving van Zondag,

    ik denk dat het allemaal ergens goed voor zal zijn.
    Nu heerlijk genieten, de rest komt later.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 12 Okt. 2012
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 3876

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: