henkaustralie2012 - Reisverslag uit Norleywood, Verenigd Koninkrijk van Henk Rutten - WaarBenJij.nu henkaustralie2012 - Reisverslag uit Norleywood, Verenigd Koninkrijk van Henk Rutten - WaarBenJij.nu

henkaustralie2012

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

19 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Norleywood

19.11.2012 Om 7.00. op gestaanen met de auto naar Rydalemeer daar de auto geparkeerd en met de ferry naar circular quy daar over gestapt op een andere ferry die ons weer naar Manly bracht daar de bus in die weer 30k.m. verder om uit eindelijk in Palm Beach aan te komen dus weer zo`n drie kwartier later . en dat alles voor het simpele bedrag van 2.50 dollar toen naar zee gelopen wat aan het strand gezeten later wat winkels bezocht en toen weer een wat late lunch maar wel lekker toen werd het tijd om het vervoer terug te gaan zoeken want al met al ben je wel heel wat aan het reizen maar je ziet ook erg veel.we waren om 19.30. thuis ik ben met Jo-ann en Sjoerd mee terug gereden want daar ben ik nu weer voor twee dagen dan ga ik weer met Rene` en Marja naar Marja de dochter ook weer zo`n 7.50 K.M. rijden dus dat word ook weer een trip wat ik daar gaat beleven hoor je wel in een ander verslag.

  • 30 November 2012 - 23:01

    Henk Van Rutten:

    wat doe je nou weer in engeland???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 12 Okt. 2012
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 3869

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: