henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu

henkaustralie2012

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

04 November 2012 | Australië, Sydney

3.11.2012.Vanmorgen om 7.00 op gestaan gewassen en aangekleed toen gezellig met z`n 3 het ontbijt gebruikt.daarna 45.min. met de hond gewandeld.daarna met Sjoerd naar een inmens groot winkel centrum geweest waar je makkelijk kan verdwalen toen we buiten kwamen zagen we dat het geregent had maar het was de moeite niet thuis gekomen zijn we s`avonds naar de Rembrand club geweest voor het vieren van het carnaval daar werden we meteen in het diepe gegooid maar je word wel meteen op genomen dat is het mooie er van heel erg gezellig na de tombola of verloting(Rene`had weerprijs ha ha) zijn we schor van het schreewen naar huis gegaan alwaar we dood moe naar bed zijn gegaan.

• 04 November 2012 - 09:30

René:

een heel leuk verslag maar ik zie nog groen voor mijn ogen van de drank ( ha ha ha ha ) maar het was een gezellige avond

gr. René en Marja

• 04 November 2012 - 09:49

Henk Van Rutten:

Leuk verslag, maar waar zijn je foto's??????/

• 04 November 2012 - 15:10

Nelleke:

Hallo heren, geloof dat het wel goed gaat hè. Nog een tip tegen een kater nodig?
    Moet toch wel fijn zijn om ook in een hollands gezelschap of community te kunnen zijn. Ook even in de moerstaal. Haha