test - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Henk Rutten - WaarBenJij.nu test - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Henk Rutten - WaarBenJij.nu

test

Door: henk van rutten

Blijf op de hoogte en volg Henk

12 Oktober 2012 | Nederland, Schiedam

dit is om te controleren of het werkt

  • 13 Oktober 2012 - 00:43

    René:

    Hoi hoi, dat is een leuk idee en ik hou het zeker bij als je in Australie zit !!!!! veel plezier daar

  • 13 Oktober 2012 - 10:26

    Nelleke:

    Hallo, wat leuk om bij te houden. Ik ben vergeten wanneer je precies weggaat.
    Ik wens je in ieder geval heel plezier down under en happy landings.
    Lieve groet, Nelleke

  • 13 Oktober 2012 - 12:48

    Jo-Ann:

    Wat leuk zeg om op deze manier met jou op de hoogte te blijven.
    Dan kun je niets doen zonder dat ik het te weten krijg, ha ha ha

    Liefs van je zus Jo-Ann.

  • 13 Oktober 2012 - 13:56

    Luud:

    Laat ik het nou toch gevonden hebben!!!!!!!!!!!!!
    Vraag me niet hoe, want natuurlijk heb ik weer zoveel zitten proberen.
    Ik hoor nog wel `n keer welke handelingen ik moet doen. Voor nu liefs Luud

  • 13 Oktober 2012 - 15:56

    Marc:

    Leuk idee, ik kijk uit naar je reisverslag en foto's.

  • 14 Oktober 2012 - 06:46

    Sjoerd Rasker:

    Hallo Henk , wel zoals je ziet ........het werkt ! Hardstikke leuk , en nu maar bijhouden hé !

  • 20 Oktober 2012 - 05:00

    René:

    Kom nou maar gauw hierheen want hier is het weer lekkerder dan in holland en dan kan ik je weer eens vasthouden ik hou van je . je broertje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 22 Oktober 2012 - 13:56

    LUUD:

    NOU NOG EN NACHTJE SLAPEN , EN MET SLAPEN BEDOEL IK SLAPEN.
    GENIET NOG EVEN VAN JE EIGEN BED WANT IN HET VLIEGTUIG ZAL HET NIET MEE VALLEN.
    LIEFS LUUD

  • 23 Oktober 2012 - 13:53

    René:

    Oke dan !!!!! nog een paar uur en dan ga je de lucht in !!!!!!! wij wensen jou een veilige vlucht en tot ziens bij ons in Australie

    Broertje en Marja

  • 26 Oktober 2012 - 14:14

    René:

    Hiep hoera hij is er welkom in Australie


    René en Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 12 Okt. 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 3882

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: