verslag vacantie naar australie. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Henk Rutten - WaarBenJij.nu verslag vacantie naar australie. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Henk Rutten - WaarBenJij.nu

verslag vacantie naar australie.

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

14 Oktober 2012 | Nederland, Schiedam

Zo aan het begin is het wel spannend voor mij je loop maar van hot naar her.
Je loop van alles te doen en je doet van alles fout dingen pakken die helemaal niet nodig heb maar dat komt omdat je met z`n 2 had gewild en dat is niet meer mogelijk je heb geen steun aan je partner anders beslist je de dingen met z`n 2 en nu alleen.16.10.20012vandaag ga ik voor de laatste x naar de driemaasstede om te gaan rolstoel wandelen dat stop ook voor 3m.n.d.in Januarie pak ik dat weer op.maar dat is dan eerst de grote reis gaan maken ik krijg er nu wel steeds meer zin alleen al om het weer ik ben namelijk geen winter mens en daar sla ik nu een stuk van over.21.10.20012 het komt nu wel heel dicht bij maar ik wilde dit ook ben nog nooit zo af tellend geweest dan nu nog 2 nachten slapen in Nederland en dan gaan we er voor.

  • 16 Oktober 2012 - 12:44

    Jannie En Menno:

    Hoi Henk,


    Snap dat het spannend is allemaal.
    Het komt vast wel goed allemaal, ik bel je zondag nog wel even.

    Groeten,
    Menno en Jannie

  • 23 Oktober 2012 - 13:49

    René:

    Nou mog een paar uur en hij gaat de lucht in ik wens hem een veilige vlucht en tot ziens in Australie !!!!!!! broertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 12 Okt. 2012
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 3878

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: