henkaustralie2012 - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Henk Rutten - WaarBenJij.nu henkaustralie2012 - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Henk Rutten - WaarBenJij.nu

henkaustralie2012

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

25 Oktober 2012 | Nederland, Schiedam

Na een opwindend weekje ben aan de reis begonnen op schiphol dacht ik dat het bal fout zou gaan want met incheken werd ik al aanpart genomen maar dat was een kwestie van dat ik een cadeautje kreeg van korean air omdat ik zo`n lange wachtijd had in Seoul werd mij tercompe satie een toer aangeboden door de stad wat erg spannend was en beziens waardig dat duurde om en nabij 3 uurmaar ik had het niet willen missen maar na twee dagen vliegen ben dan eidelijk op je bestemming dan ga je eerst het nodige bij praten en je bent moe en verreisd daar moet je wel even van bij komen en zo is de eerste dag dat je hier ben alweer voorbijdat was dan 24.oct hier mee sluit ik het dan af.

  • 25 Oktober 2012 - 08:59

    Marc:

    Hoi pa,

    Ik heb gisterenavond (24-10) gezien op de ipad dat je zelfs 24 minuten eerder in Australië bent aangekomen.
    Klopt dat? Wil natuurlijk meer weten over hoe de reis is gegaan. Is het mee- of tegengevallen? Hoe was het om zo lang te vliegen? Wat heb je aan boord gedaan? Heb je in het vliegtuig nog kunnen slapen? Heb je nog een box gehuurd in Seoel? enz enz. En natuurlijk wil ik ook foto's zien.

    Op de ipad zie ik ook dat het nu bij jouw 17.36 uur is en dat het 27 graden is. Heb je je korte broek al aan?

    Doe iedereen de groeten daar en tot volgende keer.

    Groeten Marc, Lenneke Nick & Lisanne

  • 25 Oktober 2012 - 11:05

    Nelleke:

    Jeetje, Henk, wat maak je direct al veel mee. Dat is wel een soort van vuurdoop. Goed omte horen dat de reis isgoed gegaan, dat heb je toch maar mooi ff gedaan.
    Seoel moet overweldigend geweest zijn, wat leuk en attent van Korean Air.
    Eerst maar lekker een beetje bijkomen en de jetlag achter je laten, bijpraten en dan gaan rondkijken.
    Lekker om in zo'n temperatuur terecht te komen, en met appeltaart verwelkomd te worden.
    Veel plezier en geniet van je tijd daar, doe de groeten aan iedereen, natuurlijk ook namens mam.
    Lieve groet, Nelleke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 12 Okt. 2012
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 3880

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: