henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu

henkaustralie2012

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

11 November 2012 | Australië, Sydney

8.11.2012 Vandaag heb ik met mijn broer de garage deur van zijn vriendin makkelijker gemaakt.na dat karweitje zijn we met de auto naar central stad gegaan en zijn we op de metro gestapt daar kan je de hele dag voor 2.50. reizen dat is wel goedkoop.We zijn naar de vismarkt geweest waar we heerlijke vis gegeten hebben ik heb zelfs voor het eerst oesters gegeten.Toen zijn we naar The Sydney Tower Eye geweest waar we eerst een inpressie kregen van wat er ons boven te wachten stond.En dat alles in 4d boven aan gekomen valt je mond open van verbazing wat een uitzicht zo ver als je kan kijken dat is wel 60 k. m.ver maar je mag er maar een bepaalde tijd opdat moet van te voren aan geven welke tijd dat je wil.we zijn ook nog met de mono rail geweest dan zit je boven het verkeer dat is ook een rondrit door de stad.uit eindelijk zette de mono rail ons weer af bij de auto waar we naergens te hebben gegeten weer naar huis bracht waar we nog wat nagepraat hebben en alweer moe naar bed zijn gegaan.