henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu

henkaustralie2012

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

11 November 2012 | Australië, Sydney

6.11.2012Vandaag om 6.30.op gestaan keek naar buiten was alweer mooi weer ik ben met Sjoerd naar het A.T.V. geweest daar werden die dag de paarden race`s gehouden op de t/v/ dat doen ze elk jaar voor die mensen dan kunnen ze een gokje wagen wat gretig aftrek vind dat is de Melbourn cup ik voelde me geroepen om ook een gokje te wagen ik kocht voor 10 dollar lootje`s en won zowaar 15 dollar terug onder tussen moesten die mensen van koffie metwat er bij worden voor zien na afloop van dat alles ben ik met Rene`een Marja mee naar hun huis gegaan ik zou daar een paar dagen blijven tot Zaterdag ik schrijf dit verslag terwijl Rene` het eten klaar maakt en is Marja op de computer bezig.zo doen we allemaal wat hoe het eten gaat smaken merk ik straks wel als er geen berichten meer volgen is er iets niet goed gegaan maar ik heb vertrouwen ik blijf positief dit is het voor vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 12 Okt. 2012
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 3875

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: