henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu henkaustralie2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Rutten - WaarBenJij.nu

henkaustralie2012

Blijf op de hoogte en volg Henk

01 November 2012 | Australië, Sydney

Donderdag1.11.2012.Vandaag ben ik met mijn zwager en Rene`en Marja naar de blue mouten geweest daar kijk je werkelijk je ogen uit dat is een hoogte van 1200.mrt wij zijn op 900mrt. geweest wij hebben combine,skyway return and vallyreturn and save je weet niet wat je mee maakt zo hoog door de lucht en een treintje wat zowat loodrecht naar beneden gaat we hebben in Katoomba koffie gedronkenen later op de dag bij een tai gegeten erg lekker er is ook nog een foto gemaakt toen we in dat treintje zatenna het eten zijn we weer huiswaarts gegaan waar we moe maar voldaan de rest van de avond veel na gepraat hebben dit was Donderdag tot het volgende verslag.

• 01 November 2012 - 12:32

Marc :

Hallo pa,

Na het leze van je verslag heb ik ook even op internet gekeken en gezocht naar Blue Mountain Geweldig zeg,je bent weer een ervaring rijker. Ben wel benieuwd welke foto's je hebt gemaakt.

Groeten uit Schiedam

• 01 November 2012 - 12:38

Nelleke:

Hoi Henk, wat leuk, heb net als Marc ook even gekeken, adembenemend zeg.
    Ben je al een beetje over de jetlag heen?
    De temperatuur zul je vast aan hoeven wennen.
    Geniet en lieve groet, Nelleke

• 02 November 2012 - 11:19

Jo-Ann`:

Dag Henk het is nu 9.15 pm. waar ben je nu. ik mis je . Wel een lang dinner zeg. Als het maar lekker en gezellig is. Op tijd thuis zijn anders slaap je bij de dog ha ha ha , liefs Jo-Ann